dream oon

glöm det! never. sjukt ogenomtänkt förslag som jag ite har tid och ork till. kanske hade varit ett bra förslag om det fanns 10 dagar på en vecka och 50 timmars dagar. då hade det varit asbra. men nej, nu är inte så fallet så nej jag tänker inte va tränare för p15 och p16 och kanske spela själv. jag bröt ihop lite på jobb och gick bak till vårt space bakom service och ringde mamma och grät en skvätt. men jag säger som linda "jag har ett jobb att sköta" och lägger till att jag är beroende av att ha ett socialt liv också. men tanken var väl fin.

idag har det varit fullt upp. jobb, powernap, storstädning av lägenheten, party hos vonne där jag beställde onödiga saker för 441 kr. kan konstatera en sak iaf. byggare i all ära, men det är ett svinigt folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0