digital fotoram

när jag var påväg till mediamarkt innan idag så blev det rött vid ett trafikljus och då kom love story på radion. så medans jag väntar så sjunger jag högt, tittar i backspegelen i brist på annat att titta på. i bilen bakom mig sitter en tjej med rosa sjal och sjunger på love story också. där för några sekunder kände jag hur vi connekta, fast hon inte såg mig. sedan blev det grönt.

igår såg helena och jag översminkade finnar på skådespelarna på min tv. jag vet inte om det är bra eller inte. bra för att tvn har skarp bild och för att man inser att de inte är perfekta dom heller. inte bra därför att man just det inser att dom inte är så perfekta. bubblan spräcks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0