cravings

nu ska jag sova. fast jag funderar på att äta något först. dock är det enda jag kan tänka på avocado eftersom linda så snällt skrev det i sin bloggish och jag äger ingen avocado för tillfället. avocado får mig utsökt att tänka på sushin jag åt igår på jobb. vi har bytat sort. den nya är good, heelt klart godkänd för att inte vara fresh dirr från kocken. mamma undrade varför jag köper dom där med 8 bitar, det kan jag ju inte bli mätt på. sen skratta hon. hon syftar på mina 24 magiska ögonblick i usa. vilka INGA sushibitar någon annanstans lär slå. och på tal om usa så hade jag ett sött samtal på facean, följt av ett sött mail. det gjorde nog min dag. små saker, små saker som gör ens dag.

det här blev väldigt mycket likt hipphipps sån kedjegrej. bara det att mitt makes sense.

btw såhär såg det ut när jag försökte förebygga smuts på mina saker när byggarna skulle invadera. lite tetris över det hela.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0