and then a hero comes along

tänk att jag orkade koka nudlar inatt. eller morronkvisten för fåglarna hade börjat kvittra. sjukt. och sjukt att jag inte fick ont i fötterna igår. ska nog tacka nudlarn för att jag mår som jag gör idag.

nu ligger jag här med sällskap av miss li och linda på msn. och har bokat biljetter till änglar och demoner. traditionerna är omkastade idag. det är jag som bjuder =) haha fast jag inte betalar cash men ändå. vi bokade den sena föreställningen för att vi skulle kunna fira våra mammor och grandma's.

jag har inte köpt nåt än.. vet inte vad. hon får få det imorron, den älskade mamsen. eller så går jag ner och köper nåt opersonligt nu.. hmm hon förtjänar bättre. jag är en dålig dotter. men hon är nog bara glad att jag följer med till mormor o farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0