vår

hepp! såg precis att jag visst sitter i kassan 3 days denne veckan. inte så många timmar åt gången men visst ska man väl kunna sälja 200 triss till? humm... kanske ska jag bjuda på godis i min kassa. det drar folk. ryktet går i en sån liten sniken småstad som stp. man kommer se pensionärerna bli helt till sig när de hör grannen agda viska "louise på cg bjuder på godis i sin kassa om man köper en triss" ja, så till sig att de kissar i byxan så ingen tena-lady i världen torkar upp det.

jag har storstädat idag. ja, okej jag fuskade lite med dammsugaren. orkade inte flytta på saker. men balkongen är vårmysig nu med matta och allt. solen visade sig också men nu är hon i moln.

Kommentarer
Postat av: Ems

Du låter nästan lite obehagligt klurig när du skriver det där om kisset o godis... Som häxan i pepparkakshuset! =P

2009-03-04 @ 17:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0