update i natten

status: fortfarande trött, hungrig och lite rastlös.
danne is still roing me. han ger inte upp.

jag har bestämt mig för att koka nudlar sen om en stund när jag orkar resa mig. danne har stol med hjul så han kan rulla till sitt kök utan o resa sig. så skulle man haft de.

bosse köpte en dansbandsskiva idag. han kom och skulle hämta den hos mig. sen lämna han fram 200 kr, jag slog in det och gav växel tillbaka. sen såg jag att han höll ett kvitto, på kvittot ser jag cdn. "bosse, har du redan betalat skivan i kassan?" "höhö jaaa!" det är synd om honom.

Kommentarer
Postat av: Chrille

Jag undrar mest varför du var tvungen att vara vaken?

2009-03-16 @ 12:38:59
Postat av: Anneli

grattis i efterskott. Hoppas du hade en bra födelsedag. Kram

2009-03-23 @ 17:06:10
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0