pirr

idag klippte jag av det armband jag haft på min högra handled i typ tre år? fick ett infall och bara klippte av.

jag kom på vad jag glömt. i lördes så stod det några grabbar utanför pizzerian vi käka på. de såg ut att vara i samma ålder som mina knattar. jag hade precis berättat för herman om att det är inne att raka benen, sminka sig osv. full som jag var gick jag fram till grabbarna och frågade om de rakade benen. direkt var det en brunbränd kille med igelkottehår som stolt svarade ja. så, det är alltså inte bara i stp dom är så vrickade. nille berättade att modet nog kommer från italien, dom är sjukt fjolliga där.


jag hälsade honom det du hälsade lelle, och han lydde order.

Kommentarer
Postat av: Danne

Så jag kanske ska börja med det med!?

2009-03-11 @ 23:49:40
Postat av: Sherm

Inte bara det, han hade även rakat armarna. Sjuuukt häftigt

2009-03-12 @ 00:07:02
Postat av: Ems

Sjuuukt omanligt ju! =P

2009-03-13 @ 10:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0