onödig recension i fredanatten

lelle har lämnat mig och här ligger jag i soffan med datorn som värmer min mage. jag har lyssnat igenom melodifestivalens bidrag på aftonbladet två ggr nu.

den enda låten som ger mig gåshud är finers. sjukt pampig. amys är asbra, man vill bara upp och hoppa, fast jag ligger så skönt. månsans är också en klass för sig, det är han alltid. mollys låt är en ren besvikelse, sömnpiller. många har sagt att emd gjorde bort sig och var löjliga. men nää, jag gillar deras bidrag, det händer nåt och refrängen sätter sig dirr. plus att dom är snygga. emilia är söt och mysig men hon går inte långt i europa. agnes är också en besvikelse, men det kanske beror på hennes förkylning. lili och susie har åldrats fint och har en klämmig låt men har inte det.

resten är inte värda en recension ens.

finer, amy eller månsan måste vinna, bryr mig inte vem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0