kämpaaa

nu e jag uttråkaad.. jag e svinigt trött och ska hålla mig vaken. men har inte nåt att göra. danne och dempis håller mig road men dempis är lite off.. kanske tråkar jag ut honom.med största sannolikhet. 

just nu håller jag på att beskriva vad kär är för danne. det är inte lätt..

jag e lite hungrig med. lite sugen på avocado och lite sugen på en mannafrutti.

hoppas inte jag börjar hallicuinera sen för jag ahr varit vaken sen 6.

det var 29 kr på andelen jag gjorde. det har jag kanske redan skrivit. det är gaanska bra tippat. spikade en. häst 4 i sista loppet. asnice! som knattarna skulle säga.

på tal om dom så spela som vackert idag. utom sista perioden. men vi vann iaf. klingan tryckte en över sargen så han trilla över mig. jag fick tag i hans armhåla och putta tillbaka han. en sak jag noterade då var att han va helt torr om tröjan. det är ingen av mina grabbar när jag klappar dom på axeln. det betyder att den killen inte kämpar. inte konstigt dom losa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0