jävlagubbjävel

försov mig idag. vaknade 20 min innan jag börja. körde typ 12 min senare och stämpla in 7 min sent. men dagen blev lite fel eftersom den börja så fel så jag sålde bara 26 triss el nåt.

en sak som va bra med idag var iaf att gunnar äntligen blev portad från cg. inte chefen då utan snuskgubben. denna gången gick han för långt och det är tillomed polisanmält. marianne ringde även hem till hans fru för att berätta vilken idiot till man hon har. gubbjävel!

det är tur man kan dra nytta av sin systers kärlek. han va här hemma i en timme och monterade alla mina lampor innan. det small lite och regna glöd men sen fick han rätt på det. haha


Kommentarer
Postat av: pillan

undra om det är han jag tror det är, tror du han är på ica med?

2009-03-08 @ 23:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0