jag äger inga gröna kläder!

busy helg. jobba plus packa och fixa med allt så de klarar sig i p93 i två weeks utan mig. just nu är allt en enda röra. ska jobba om en timme och jag vet inte vad som ligger i min väska ens. men jag har ju kvällen idag och imorron på mig också.

lite deprimerad är jag mitt i allt. jag missar melodifestivalen idag. vilken tragedi! jag fasar för den där sista timmen i kassan. där kommer endast komma några lodisar eller snattare för ALLA andra är hemma och ser på månsan, mede och ljuva toner på tv. hoppas jag kommer på nån snattare idag så jag får något nöje. en annan sak jag hoppas på är att jag har nån miljon snart för jag gjorde en andel till V75 på jobb igår och köpte själv en. jag tror ju på mig själv haha. har jag vunnit miljoner så ska vi leva glassigt i america!

berättade jag att jag mötte staffan olsson utanför systemet? undra va han gjorde i lund, kanske scouta från lugi eller h43... hoppas han hitta nån stjärna.


måste köpa nåt grrrönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0