en bekännelse

heet designer på project runway! första gången det hänt.

pfff! 20 triss i timmen x 6 h = 120 st. bring it oooon jenny p!!

jag sitter här och stirrar på mitt konto. sakta men säkert har det gått upp ett ljus för mig. jag har problem. jag handlar för mycket. impulshandlar och planeringshandlar. men det är det många som gör. det som gör mitt till ett problem är väl att jag inte berättar det för någon och om jag berättar så ljuger jag ibland om vad det kostade.

från och med nu får jag bara köpa mat fram tills usa!

nää fullt så allvarligt som jag får det att låta är det inte.


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha! Louise jag hoppas du inte menar han blonde i project runway som var solarieberoende med linne?? Haha, för han var en riktig louisekille ;)

Vet du - jag klarade uppkörningen igår! Wie!

2009-03-04 @ 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0