toooop notch!

såja nu har jag återhämtat mig från midsommar. jag gör som challan och vågar kalla detta bästa midsommar ever! igår var jag inte människa. eller jo på kvällen. men på dagen låg jag i soffan och kollade på filmen oliver twist. det tog hela dagen eftersom jag fick pausa helatiden för att ta små powernaps eftersom ögonen vägra hålla sig öppna. det gjorde ingen för det är tredje gången jag ser den så jag kan det egentligen.

på kvällen begav jag mig till helena, jenny och astrid residens och vi bokade en resa till kreeeta. whooho. fast det blir helena och jag bara. men inte så bara det! mamma och pappa bokade igår också. kreta aswell. dock var deras two weeks och med all inclusive. ja, di rige di kan men jag nöjer mig med en vecka för denne gången. helena och jag ska researcha i kenzas blogg efter tips på ställen på kreta. hahah

morronen idag har jag spenderat i soffan med två koppar kaffe i starbucksmuggen och med en bok av roslund & hellström. sjukt bra böcker skriver dom! denne heter "flickan under gatan". jag stäckläste en som heter "box 21" av dom när vi va i thailand. den tog mig väl en dag eller 1,5. denne lär väl vara längre eftersom man sällan tar sig tiden att lägga sig ner med böcker i vårt stressiga samhälle.

nu ska jag återgå till boken för att spara krafter till att diska ett berg och dammsuga skit.


im happy! jag har världens bästa människor i mitt liv at the moment <3


Kommentarer
Postat av: Lilja

De finns ett vattenland :) och fina stränder där det blåste jättemycke men de va fint, kretas maldiverna. osså har du hamnen i chania som e jätte vacker, men varenda resturang vill dra in dig till dom. =D

2009-06-21 @ 20:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0