swetlana

det blev sjukande idag. svett, svett, svetten rinner. kom på en droppe som rann längs magen från under bröstet. uuuuh. känner mig sjukt skabbig. bröstsvett. det låter ju nåt. blä. hatar feber. har pratat med pia och hon sa att ingen ringts in för mig. så typiskt. där sparar dom pengar. när hon hörde skulden i min röst så sa hon "men det är lugnt! eliten är på plats. vonne, marie och jag." gutt. men min svett fortsätter rinna.

jag har planterat i min blomsterlåda på balkongen. hoppas de överlever värmen där ute. jag hade inte gjort det. men kylan som påstås komma imorron räddar nog dom.


har redan kollat på film och ringt mamma för lite sjuklingtröstande. vad ska jag nu göra? rastlös och svallningar kommer helatiden. måste va nåt som inte är ansträngande. blev sjukt trött av planteringen, vilket egentligen inte var speciellt jobbigt.

kanske ska ta tag i att lägga ut bilder på face. så får det bli.. kommer nog dock ta like forever. måste välja bilder från allas vinklar "tycker hon att hon ser tjock ut på denne bilden?" =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0