med jumper i högtalarna

jag läser kändisfrisören bobbys blogg ibland. han skriver ganska fjortis men jag tycker ju det är roligt med kändisar. haha men han har iaf varit på miss sweden tävlingen i veckan. nu läser jag om det och tappar hakan. renate, hon gympatjejen från stp, hon vann! jag kunde inte riktigt fatta det så jag ringde charlotte och fråga vad hon hette i efternamn. det visste ju inte hon så gick jag in på facebook och mycket riktigt var det hon för där sitter hon med tiaran på sin profilbild.

fan va cooolt säger jag bara. en från stp. fast det står att hon är från malmö. men vi vet ju att hon är härifrån. bobby jämförde henne med cindy crawford, och den likheten kan man ju lätt se.


gud va jag inte har nåt liv som sitter här och gör worsta researchen. men det är ju precis sån jag är!

sitter och väntar på sällskap ner på stan. ska köpa diverse saker. bl.a. present till häämpee som tar studenten idag. där hittar ni mig hela kvällen.

update. jag berättade för robin. helt i extas. "åååh vet du vem som vann miss sweden?!." han svarar "renate. ja, jag vet. hon ska vara med i miss world." hmm.. okej lesson nr one: sån här info ska du berätta för mig. det är sånt jag vill veta.

Kommentarer
Postat av: pillan

jag såg henne i sydsvenskan igår och blev minst lika paff. inte för att hon inte hör hemma där utan för att vad är oddsen.

2009-06-10 @ 11:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0