(L)

hämpes student avklarad. im happy. jag blir varm i hjärtat när jag ser honom glad och full.. lite för full.. men det var bra.. han ska va så. fan va glad jag blev när jag såg det. jag har sagt mycket dumt. men innerst inne såhär nu, så är han min klippa och jag tycker om honom. all lycka till i livet till honom.

en annan sak som gjorde mig glad där hemma hos enulfs var att jag känner att jag tagit rätt beslut. p93 in my heart. vilka små män dom blivit. får dricka tre öl för sina mammor och kunna föra vuxna samtal med en.

väldigt emotional blev detta men dont get me wrong, jag har druckit några öl fast är ändå inte full så jag vet vad jag pratar om. fick bara sån känsla at det är bra nu. allt är bra nu. im happy with my choise.

Kommentarer
Postat av: linda

är du glad är jag glad.

2009-06-10 @ 08:00:35
URL: http://grundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0