fooow real!

åh vad jag önskar att ncis var före satc. varje kväll tänker jag det.

ja, charmkursen charmade även mig. inte för att jag blivit charmigare men för att jag fått en kick i rumpan och en annan syn på livet. kursledaren var fantastisk. idag på jobb har jag gått runt med ett leende på läpparna och känt mig happy. det är ju bara jag som mår dåligt när jag retar mig på något, inte idioten jag retar mig , utan bara jag.

inatt drömde jag den sjukaste drömmen. lite läskig var den. jag var i en grotta och plötsligt riktar en blond tjej en pistol mot mig. livrädd lyckas jag komma undan och springer för mitt liv. naken. jag är spritt språngande naken. naken och gråtandes springer jag förbi två z-drägg, vidare in på ett internetcafé där min gamla konfirmandledare är. jag skriker att han ska ringa polisen. sedan kommer polisen, han säger "louise ska vi verkligen polisanmäla detta? ingen som anmäler z-drägg överlever" så det blev ingen poisanmälan, jag var för rädd.

men det trodde ju z-dräggen att jag gjort eftersom polisen kom så de ville ju döda mig. därför fick jag poliseskort/beskyddning. då hade jag en tjock overall på mig och åkte i en vagn som en polis drog. de drog mig genom stps gator och överallt stod olika z-drägg som brukar handla på cg och spanade efter mig. sjukt läskig dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0