fan va nice

min allra första solningsdag idag. om man inte räknar tio minuter på balkongen. den spenderades i klagshamn med jensen och challis. robins pappa, som roligt nog heter samma som min far, sa att det ska vara sol i 10 dagar till nu. "fan va nice! och sedan drar jag till kreta." svara jag. yes we do.

jag gillar att ha på fotboll på tv. inte för jag kollar helatiden eller nästan alls överhuvetagen men jag gillar ljudet, tutor, kommentatorer som blir exalterade och sorl från publiken. dock är just denne matchen lite crazy så jag kollar lite ändå. usa leder med 0-2 över spanien. sjukt. jag kanske är helt off med spanien är väl lite sådär bland dom ledande inom fotboll? och usa längst ner på skalan typ.

btw. ät aldrig på kattesund. dålig service, plain mat, heeelt okej men sjukt plain. och allt tog aaslång tid att få. vinet var sjukt gott, men det hade dom inte trampat själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0