yåå

jaha nu har grannen och hans tjej återförenats. 3 ggr inatt. mellan 2a och 3e så spela han lite trummor för henne och en dammsugare va igång. vi snackar kl 02.00-isch. dom måste ju knarka el nåt. alltså har jag inte sovit så bra inatt. ska bli skönt att flytta härifrån.

när jag körde hem från jobb så började min telefon ringa. jag fumlar fram den för att märka att det gör den icke. det är radion! tänk att det tagit nästan exakt ett år för den låten att komma från australien till sverige. men roligt iaf =)

ikväll ska jag bjuda challan på midda för jag måste tömma min frys lite. sen ska vi väl kanske se lost och sen gå på bio.
 

Kommentarer
Postat av: Ems

Vad heter gruppen o låten?

2009-01-26 @ 17:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0