wäääääääh!

you can fool yourself
I promise it will help
now every single day
I just wanna hear you saying

laughing through the day
thinking you are never boring
speeding through the night
maybe you not count the morning

I'm, so lucky lucky
I'm, so lucky lucky
I'm so lovely lovely
I'm so lovely lovely

den sången behöver jag inte idag, många andra dagar, men inte idag! jag hade varit och fixat min knäckta nagel osså ringde challan och säger att hyresvärden ska ringa. när vi lagt på ringer anns hyresvärd och jag har fått en lägenhet. mitt emot anns lägenhet. challan och jag blir dubbelgrannar! i lund och stp. det är en etta, nyrenoverad och min. inflyttning dagen efter jag flyttar ut ur blidvädersvägen.

såå kör vi refrängen en gång till, dont you think?

I'm, so lucky lucky
I'm, so lucky lucky
I'm so lovely lovely
I'm so lovely lovely

Kommentarer
Postat av: taip

haha ja snacka om flyt att de va dagen efter du skulle flytta ut därifrån!

2009-01-16 @ 14:30:08
URL: http://taip.blogg.se/
Postat av: pillan

ååh vad kul och skönt för dig!

2009-01-16 @ 16:11:30
Postat av: Ida

Grattiiis =)))

2009-01-16 @ 23:51:47
URL: http://idish87.blogg.se/
Postat av: Ems

Fan va nice! Dock lite avis eftersom jag aldrig får tag i nån lgh =P

2009-01-18 @ 10:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0