vilken dag!

grabbarna piskade palmstaden med 11-0 sen firade jag på mcdonk. efter det dirr till högevall och en styck södradalmatch. jag höll på att somna. sen hem och packa. mamma och pappa kom och de lastade bilen full med mitt liv i saker.

sen hoppa jag in i bilen och körde till jennyboss. vi beställde pizza och såg handbollen och sen joinade helena. challan tittade förbi på lite skitsnack. efter det körde vi till bian och såg vår efterlängtade australia. sjukligt braaa förutom att uluru och kata tjuta uteblev. abourginpojken var sjukt söt. fast han var ju blandras. inte som hon trevliga som vi träffa, ful och riktigt.

festen orkade jag mig inte in till. istället sitter jag här i en ekande och ganska tom lägenhet och tänker på meningen med livet. såna filmer får ju en att tänka som fan. en annan sak som slår mig är att idag har jag ätit två jacky chokladpuddingar och mcdonk och pizza och popcorn. kanke just det som är meningen med livet. tjocka sig asså.

sen vill jag bara skicka en kärlekshälsning till mina korpengrabbar. det gänget asså, vad skulle jag gjort utan dom? lite oslipade i kanterna men oj så stora hjärtan. (L)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, det är klart det är, Tjocka sig is the shiit! Alla borde prova på det minst två gånger i veckan, om inte mer!

2009-01-26 @ 01:52:12
URL: http://annelili.blogg.se/
Postat av: Jenny

"ful och på riktigt" mahaha

2009-01-27 @ 19:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0