trötttrötttrött

janets pojkvän har fått penicillin för doktorn trodde han hade en infektion i kroppen. jag vet att jag har en så jag är avis för jag vill också ha penicillin så jag kan bli som vanligt igen! men jag har inte tid att gå till nån doktor. vad är jag inne på? dag 6 el 7 med huvevärk. trött och sliten helatiden. passar inte bra eftersom jag fick lägenheten idag. hyresvärden håkan hade ljusrosa tröja på sig. det var ju lite festligt.

så sjukt seg jag va igår. ont överallt osv och dissade fest med cg. men sen hoppa jag in i duschen och oj va festsugen jag blev! när charlotte ringde när hon va påväg från jobb så blev hon med på noterna. det blev bra.

jag vill ha så mycke saker! men jag kan itne bara köpa massa. men en ny tv hade vatt fint. men det är sånt jag kan vänta med. för mycke utgifter hit och dit känner jag. biljävelen framför allt. möbler har jag ju. bara soffan kvar och den ska fixas på måndag. men vadå en tv kan väl itne va så dyr, dom sjunker i priserna helatiden. ska nog surfa på tvapparater nu. min lördakväll är räddad!

upp 6.00 imorron. det kommer bli svårt. match imorron med, får hinna med en powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0