osportsligt

när palmstaden ringde mig två dagar innan match och frågade om vi kunde flytta matchen för de inte hade tillräckligt med spelare sa jag ja utan att blinka. nästa gång kanske vi behöver flytta och det är faktiskt det enda rätta att göra inom sporten.

när vi ringer malmö fbc och vill flytta för vi inte har friska spelare får vi till svar att nej det finns inga lediga tider. buullshit. de lär ha minst två träningstider i veckan... bara för vi vann sist och för att de ligger längre ner i serien så tror de nu att de ska ha lätt att vinna. men saken är den att vi slår bättre i underläge. vi får väl se. hoppas de behöver flytta en match nån gång, då ska jag ha jäävligt svårt att hitta en tid. ja, det kommer nog vara fullbokat i alla hallar, tänka sig. sjukt lågt.

jag är sjukt uttråkad, blir aldrig frisk. i morse gick jag till jobb kl 7 och gjorde min plikt. sen gick jag hem halv tio. fett mycke feber fortfarande. 39,28 om man ska va exakt. fast inte i skrivande stund för det hade jag inte orkat då. så imorron har jag motvilligt sjukat mig. mår jag nått sånär så ska jag åka till kirseberg och sätta mig mitt bland fbcs parents och hosta lite vårdslöst. sen ska jag gå och skaka hand med deras tränare efter matchen och råka nysa han i huvet.

hoppas hoppas hoppas vi vinner. please karma, rädda mig än en gång,

Kommentarer
Postat av: linda

det är LÅGT! Åstorp gjorde samma mot oss, och dem fittorna vann.

2009-01-11 @ 11:57:37
URL: http://grundstrom.blogg.se/
Postat av: Anneli

Sjukt dålig stil!

Jag hoppas också på att ni vinner!!!

HEJA!

2009-01-12 @ 02:01:44
URL: http://annelili.blogg.se/
Postat av: Helena

Lollo, trodde vi skulle träffas igår på jobb. Trist för dig att du fortfarande är sjuk! Du måste ta det lugnt och ha nån som förser dig med chips och dippa med jämna mellanrum så blir du kanske frisk ;)



Jag saknar dig, det var längesen vi sågs och Australia väntar på att bli sedd! Kramar



2009-01-12 @ 22:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0