ledig onsdag

fuck! biljävelen gick inte igenom besikningen. ååååh. jag har inte tid med sånt här. nu måste man lägga ut ännu mer pengar på och laga grejer och sen åka dit igen. nä, det förstörde mitt humör på min lediga dag lite.

har sjuk huvevärk också. det är fjärde dagen med den tryckande huvevärken nu. borde kanske kolla upp det. ont i hela kroppen också. fan va jag klagar. det blir sån kedjeeffekt. när nåt blir skit så kommer all skit på en gång. tror jag ska hoppa över träningen ikväll om det nu är bihålsinflammation jag har. men jag ska självklart dit ändå. kanske kan få lite massage av nån snäll en.  ;) det behöver mina axlar.

kollade soffa lite i min ensamhet igår. men jag vill nog ha med mor och far. ska kolla med dom idag.


nä nu, ipren + powernap. sen, kaffe + film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0