hemsläpet som uteblev

men bortamatch blev det. halvt. klänningen åkte av utan att gå i sönder iaf. sen däcka jag.
undra om tjejen inne på den toan med rosa spya hade nån vän som letade efter henne?

nu har jag roat mig på internet i typ en timme och nu vill jag köra hem, men frågan är om man kan det. jag känner att jag borde kunna det, men det kände jag iofs inatt när vi skulle hem med.

jag vill börja mitt 2009 med en flottig pizza. men då måste man köra och hämta den.

åh jag vill hem, men där finns inget internet längre. bull. jag som gillar att googla saker och spela maffia wars på facebook. söka resor brukar jag också göra, och drömma mig bort.

mitt nyårslöfte igår var att 2009 tänka mer på mig själv. jag ska spendera mina välförtjänta pengar på mig själv och de jag bryr mig om. flyga ska jag också, hit och dit.

nu ska jag lägga mig och se på nån harrypotter film. tror jag ska se ettan, det var länge sen. en ska jag köra och hämta en pizzajävel.

have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0