walk like an egyptian

imorron hade jag tänkt besiktiga om blå blixten. i lomma, för där är inte så lång kö eftersom jag inte bokat tid. jag tänkte göra det själv, kan inte va så svårt att hitta dit, lomma är inte så stort. pappa sa att om man är tjej så får man säkert gå före i kön. går blixten inte igenom börjar jag gråta.

jag börjar få lite ordning här nu. det behövs lite saker till bara.
- tavlor
- bokstöd
- toalettförvaring
- duschdraperi
- ny tv
- blommor
- mer mat i kyl + frys

sen är det komplett! fast jag kommer på nya saker heltiden.

  



Kommentarer
Postat av: Anneli

Du får åka till Lagerhaus dem har fina duschdraperier! Dem har säkert något cool bokstöd också! :P eller så önskar du dig det när du fyller 22! :P

2009-02-23 @ 19:04:58
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0