over and out

om nån är intresserad så sålde vi semlor för över 18 000 kr i tisdes. vilket är lite över 900 st. en vanlig dag säljer vi typ 100-150 st. OM jag är glad att jag var ledig i tisdes.

igår på träningn bjöd danny på munkar med chokladöverdrag. det går lite trögt med mitt nya nyttiga liv...

lärde mig nåt nytt på träningen idag! det nya killar håller på med är att raka benen längst ner och ha ankelstrumpor och ha tre-fem gummiband som håller upp jeansen och flaschar deras lena ben. sjuuukt. de har även börjat sminka sig med foundation och brunkräm. min fråga är om man om några år kommer se skillnad på kvinnor och män?


jag är trött innifrån och ut. inte nån enda cell i mig som inte är trött efter denna sjuka dag. en ledig helg är välkommen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack Louise, tack.



Du, en fågel viskade i mitt öra någonting om en resväska som skulle klä mig. Vad e detta för ett rykte??=)

2009-02-26 @ 23:50:33
URL: http://tiiingeling.blogg.se/
Postat av: Chrille

Måste tyvärr meddela att redan nu ser man inte skillnad på killar och tjejer :(

2009-02-27 @ 13:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0