roadtrip

"först gick rocken sönder,
sen höll han på att trilla ner från taket.
det! är vad som hände."

Gunvald: Vet du hur man använder en mobiltelefon?
Den anhållne: Tror du jag är dum?
Gunvald: Du är både dum och jävligt ful, jag förstår att du måste våldta för att få knulla!
Den anhållne: Sluta trakassera mej! Är det du som är den där Gunvald Larsson?
Gunvald: Det sa jag när jag satte på bandspelaren men ditt närminne sitter väl i förhuden?!

- gunvald larsson, sjukt klockren.

imorron så ska en rolig liten blandning på roadtrip och köpa soffa till mig. dempis, timmie och jag. haha om dempis orkar för han ska se på nåt på tv tills kl 5. =/ eftersom dempis inte har körkort och timmie inte bil så ska jag då köra. men jag vägrar köra om det är halt imorron. mina traumatiska minnen från skräcknatten med jenny och helena sitter kvar.

nu är det en film på trean som jag hört. inte sett, bara hört. när kom på en buss från airlie beach till carins så va jag så trött och hade ögoninflammation så jag låg ner hela resan. därav såg jag inte tvn, kunde inte somna i det obekväma sätet så jag låg och blunda och lyssna mig igenom hela filmen. kul att ha lite bilder till ljuden nu haha

Kommentarer
Postat av: Anneli

Gunvald är bäst!

2009-02-04 @ 02:20:07
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0