dansa med fienden

effektiv dag idag. först tankade jag bilen full. nu e hon glad. sen körde jag och hämta timmie och han köpte ny klubba med stanstadrabatten. så då e han glad. sen ska jag köra och hälsa på farmor och farfar. dom kommer bli sjukt glada. efter det ska jag hämta pappa på jobb eftersom han inte har nån bil. då blir han glad.

kl 15 ska jag jobba, då blir alla kunder glada eftersom jag kommer säga ha en trevlig helg till alla. YES WE CAAAN.

kl 20 stämplar jag ut och beger mig för att festa med fienden. branne, holle, nilsson och kramer. okej, det är bara branne och holle som är fiender. vi möter deras korpenlag på sönda. kanske ska råka skada dom sådär på dansgolvet. fast branne spelar ändå inte för han fick rött kort förra söndan. haha

men ska inte jag vara glad idag? jo just det, jag köpte ett par rosa innebandystrumpor så jag blev glad. marcus är i tyskland i denne stund och inhandlar en boxare vin till mig. även det blir man glad av!

Kommentarer
Postat av: MALIN

- fin blogg du har :)

2009-02-07 @ 15:43:40
URL: http://malinss.blogg.se/
Postat av: Anneli

Haha, jag tycker det där vinet låter som en mycket bra anledning för leenden! Har du döpt din bil???

2009-02-09 @ 00:16:37
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0