tillåt mig

tillåt mig att fira! och inte.

igår var det en dålig dag. vi lämnade min bil på verkstaden och sen går pappas bil och pajjar. men idag har allt vänt! jag trodde att min bil skulle behöva repareras för 10 tusen typ. men mekanikern hittade en sladd som gått av så han bara fixa den.

sen ringer ola och berättar att the mighty fors fått kicken från stanstad. igen! det är sjukt bra. jag kommer då inte sakna honom. jag som ville starta en hata fors grupp på facebook. detta kan anses som lite påhopp kanske men det är inte så många som läser detta ändå haha

ska ner på träningen snart. men vet itne hur kul det blir. johan, john, timmie, chrille och dempa ska inte träna... baaall! men dempa ska ner iaf. calle lindes tur att baka idag! undra vad det blir för gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0