bröllop!!

nån där uppe gillar mig. det är ännu en gång asfint väder när jag är ledig, plus att jag är ledig på fettisdagen, vilket betyder att jag slipper hysterin efter semlor hos stps feta invånare.

det är fanemig på tiden att dom får tummen ur röven uppe i slottet. victoria blir ju inte precis yngre och hon har säkert krav på sig att skaffa minst tre barn. tycker det är jättebra för nu får väl dom andra två gifta sig med sina respektive också. och jag vet en som kommer sitta klistrad framför tvn när bröllopet sänds. det är väl ett år tills dess men ändå. ja, jag tror att kungahuset är en av få som håller på traditionen att det ska vara typ ett år efter förlovningen. men vilken dag egentligen att förlova sig på, semlornas dag.  hoppas dom gjorde det igår, för almenackans skull. vi kan inte flagga på en fet-dag.

okej nu tappa jag hakan. familjen rakt över balkongerna har slängt sin julgran som stått på deras balkong idag. undra varför just idag. varför vänta tills den 24 februari med att slänga julgranen?

pappa ritade en karta till mig haha. jag tror nog att jag ska hitta nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0