leave a message after the beeeeep

ååh jag ringer och ringer på skype men ingen svaaarar. varför finns det inte telefonsvarare där?

här sitter jag och funderar, medans plattången värms, på om jag ska se döden i vitögat och bege mig till nova. ja, jag pratar alltså om min skräck för att köra när det är halt haha. hittills har det gått bra. två dagar in i "snökaoset", som aftonbladet så käckt skriver. okej, igår kasa jag in i en sten bredvid vägen. jag har inte ens vågat kolla om det blev en repa.

jag ska däremot trotsa kylan och gå bort till den knäppa spelbutiken och hämta ut mitt paket med en klänning från HM som jag redan VET inte passar eftersom jag pröva den i en butik förra veckan. sedan när kan jag inte ens knäppa en 36a liiite? nä, små storlekar asså. måste va så.

jag har tre julklappar kvar. jobbigt värre. men jag är SJUKT nöjd med dom jag har hittills.

nu ska jag platta håret, det blir nog en sväng till nova. håll tummarna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0