youve got a friend in me

i lördesnatt så vaknade jag av att robin flyger upp ur sägen och skriker "var är dom jävla mupparna?!" osså rycker han av mig täcket och slänger in det i väggen. jag blir först helt rädd. vem vill ha muppar i sängen? =) men sen förstår jag att han ännu en gång pratar i sömnen. det var iaf roligaste hittills. men mycket roligt sägs i sömnen från hans sida.
jag är ganska tråkig. snarkar och inatt sa jag bara "jag ska, jag ska."
(ja jag snarkar. men inte så som in the states. bara små snarkningar)

inte en lugn natt nån gång här inte. men lite spänning i livet skadar inte.

imorron ska jag klippa mig och challan ska färga. jag har bokat tid hos min kusin denna gång för jag trodde levandejag fortfarande var insjunknad. vilket är sjukt bra ändå att hon inte är.

band of brothers är så sjukligt bra. nu har vi sett 7 avsnitt.

viggos tonight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0