båstadbeuty

nu är starbucksmuggen fylld för andra gången denna morgon. i har jag mjölk som inte luktade helt hundra men min mage är härdad från allt utgånget på jobb. dagens dos av bloggar är avklarad och nu vet jag inte vad jag ska göra. laga brunch kanske. avesta kallar ju på mig men slår nog dövörat till och lagar något ändå.

drömde om båstad inatt. ooh i want to! men det kommer fler år. har jag klarat mig dom andra 20 åren (så gammal man är) utan så klarar jag nog detta året med. får se det som så att jag sparar pengar. ska nog unna mig den lagom dyra väskan. för "båstadpengarna" så att säga. så kan man göra, ja, det kan man. för den är så fiin.

så lätt det var att övertala sig själv när man ser det som att det var för båstadpengarna. ska kalla henne "båstadbeuty". problemet blir väl att matcha, men sen när matchar jag? om man tänker på hela vintern med röd jacka och rosa halsdukar. =)

nä, nu blir det nog falukorv utan E-ämnen. i nån gryta. kan lika gärna fördriva tiden i köket som framför datorn när ändå allt är uträttat här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0