min arma kropp

så trött jag är. i kroppen och i själen. men dagen gick sjukt snabbt. har jag marie och pernilla att tacka för. och robin gjorde min dag när han stod där utanför mitt jobb 07.00. <3


ser inte fram emot morrondagen eller dagarna efter det men det är bara att bita ihop. kanske vill nån byta med mig imorron så jag får sitta lite i kassan och vila min arma kropp.

jag undrar. asså alla dom här "större" bloggerskor, dom har alla varit på någon plåtning på senaste.. i sthlm. jag undrar asså.. sjukt hemligt. de tror jag inte ser sammanhanget eller. jo, jag ser det. det måste vara nån gemensam plåtning. eller. ja jag undrar.

ja, jag vet att nördpolisen jagar mig men de kan inte fånga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0