livet är fullt av besvikelser

jag har egentligen inget att skriva idag heller. men det har gått tre days. min båstadbeuty var iaf slutsåld så inte blev det nåt med den.. bull läge. nästan lika mycke besvikelse som när jag missa emd och amy på malmöfstivalen. men det kommer fler gånger. jag hann iaf se miss li och lena ph. sjukt proffsiga. jag vill se törnrosa nu. men den filmen ingår inte ännu i min samling. lite tråkigt. istället ska jag kanske spela backpacker3, men då kan jag inte lyssna på disney skivan för jag har ju bara en cdläsare... får välja antingen eller. jag ska ringa min mamma nu kanske, hon har alltid nåt bra att säga.




man ska aldrig ta någon för given.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0