kräk

kaffe i min kopp som vanligt. mulet ute. men de gör mig absolut ingenting då jag ska jobba sen. jag väntar med spänning på bilderna från all mighty båstad. än så länge är det bara jeanette tegel som lagt upp. det gjorde hon igår. men hon var ju inte med på pepes...

jag känner inte mig så glad idag. jag behöver städa. dammsuga, damma och plocka undan. i köket behövs det diskas och tömmas soppåse men när jag skulle göra det så klöktes jag som fan som vanligt. denna gången är det burgerkingmat från lördesnatt som luktar tror jag. uäää. får hålla andan, men jag är så dålig på det.

blir inte så glad av att tänka på mina kommande dagar. efter tisdag jobbar jag 10 days irad. och då inkluderar det 10-18 och 7-18 lördag och söndag. massa kaffe kommer behövas indeed.

det är väl bara att sätta igång med städandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0