förlååt <3

ah tråkiga lördag. what to doo? har läst alla bloggar, kollat allt på facebook, läst ut min bok, ringt challan och helena. gå och handla på coopnära kanske... men det får jag inte för challan egentligen. "du måste planera din handling" ja, där är väl inte billigt där inne. aaah jag har sjukt tråkigt haha. jag vill också vara i karlskrooona. blää. helena räddar min kväll iaf. sen kommer robin och räddar natten. hans sista natt på securitas. =)

 


janet har 18 års fest idag. mamma och pappa steker ju på kreta i 2 weeks så hon har huset själv. jag ska ringa henne och be henne spara en bit smörgåstårta åt mig. mmmm. haha mamma var så orolig. hon har meddelat lasse-polis i gatan om festen och på min begäran låst in all deras sprit i förrådet. det tyckte inte mamma var nödvändligt men jag vet att man inte kan lite på någon på sånna festen. sprit försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0