cinderellas got to go

inatt drömde jag att jag var och shoppade som fan uppe i båstad. i nån affär som var som svedala outlet och hade en restaurang.  jag shoppade med bland annat jenny L och mitt när vi handlade så blev vi hungriga och satte oss att äta. då hoppade jenny in som servitör och jobbade helt plötsligt. hon sålde trisslotter från sin bröstficka också. jag kände mig turlig och köpte en. och jag vann 1935.95! då skrek jag att jag bjöd på maten och skulle köpa min båstadbeuty för pengarna. till mat åt jag potatisgratäng, bara.

knasig dröm. men man ser tydliga spår efter verklighet i den. båstad för att det är nu och trisslotten för att det är det och snus/cigg jag säljer mest av på en dag. speciellt nu med hysterin efter han som vann 3 miljoner på vår lott. jävla triss följer mig i drömmen.

här sitter jag med lockat hår och blommig klänning och äter nudlar och dricker öl. robin kommer snart och hämtar mig med sin häst&vagn. moa heter hästen och jag kommer känna mig som askungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0