aktiv

haha vad aktiv jag är när hälften av alla jag känner är i båstad och ingen läser. snart hamnar jag kanske på listan mest aktiva med foki och kenza haha. men bra går det för stanstad up there!

skickade en update till mamma och pappa nere på kreta. "gick och la mig 23 igår. laddad för idag. charlotte vunnit 2 och 1 lika, vidare i båstad. robin köpt rottweiler. vi hämtar henne imorron. njut nu vidare."
kortfattat och innehållsrikt och en del som är uttaget i förväg. jag vet itne om stanstad vunnit idag elelr om dom gått vidare men jag bara tar det för givet haha =)

jag vet egentligen itne vad jag är mest laddad inför bröllopet eller att hämta vovven.
undra om hon kommer äta upp min framtida prinsesshund när hon blir fullvuxen? haha jag är iaf glad att han inte köpte en dobermann som han ville först. då hade inte min prinsessa levt länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0