sten-agg

jag ooorkar inte meer! bristninsgränsen nåddes nästan, det låg på en skör liten tråd. en droppe kvar för att det skulle rinna över. you name it. jag tänkte på egenskaper som är de värsta man kan ha. kom fram till att egoister, snåla, besservissrar och oempatiska människor är de värsta. enligt mig. just nu.

meen tillbaka till min sköra tråd. det är inget som itne kan lösas. vi ska ha ö-råd. och om jag inte räknar helt fel så är vi minst 6 vs. 1. så tack för din medverkan men du är utröstad bigtime!

kan man un-invite folk? jag vill inte ha hem en människa till min boning om man har någon av de fyra egenskaperna.

Kommentarer
Postat av: linda

jag vet vem jag röstar på.

2009-04-26 @ 21:54:19
URL: http://grundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0