sjukt bra dag till slut

jag köpte bollar på jättekul för 29.90! dom var i olika färger. en rosa på paketen bland annat men när vi öppna så va den lila.. lite smått besviken men lila är bra det med!

igår när jag rulla in på parkeringen typ 22 så stod byggarbetarnas skåpbil på min betalda parkeringsplats. jag kokade. funderade på att dubbelparkera bakom dom men ångrade mig och ställde mig på ett ställe man inte får stå men what to do? sen skrev jag en arg lapp. "tack för att du tog min pplats! <3"  stort hjärta ritade jag. tyckte det var mer retfullt än "heey fuckface! jag ska polisanmäla dig din jävel" i morse när jag kom ner så stod deras bil kvar plus att jag fått en p-bot! jag kokade igen och gick upp och stegade in i lägenheten de jobbade i. medan jag snacka med dom lite halv-argt så kände jag tårarna komma, så jag sprang ut. ringde pappa, han hörde typ inte vad jag sa.

jag ville ringa hyresvärden men jag kunde ju itne sluta böla så pappa får tag i vaktmästaren och den mannen blir eld och lågor! med pappa i luren så springer han ut till byggarna och börjar skälla på dom på sin utlänsk-svenska. de ska betala mina böter och om vaktmästaren får som han vill så kommer de även betala en månadshyra åt mig som straff. haha!

sen kom nille och hämta mig så spela vi badminton och det var jobbigt! han sa att man tränar gumpen sjukt mycke på badminton men jag kände då inget... men nu när jag ligger här i skrivande stund så känner jag redan av det! det blir en ond gumpdag imorron känner jag.

resten av dagen va asnice. så en pissig dag blev bra sen.


Kommentarer
Postat av: Ems

Jävla byggare! Bara muskler och ingen hjärna! DET E BEVISAT! =P

2009-04-08 @ 09:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0