overtime

guuud va gnällig carrie äär. mjäämjäämjää. stör mig på henne mer än jag gillar henne. tycker mest om charlotte jag. lite för pryd ibland men inget som stör.

idag stämplade vi ut 21.40. hur sjukt är inte det? "åh, det är lång kö, jag hinner nog fylla min vagn till kanten"

innan idag åt jag världens godaste sallad, den hade jag hackat till mig själv. det blev mycke så jag kan äta imorron med.. mmm.. sen bäddade jag rent i sängen. använde julklappen från cg, satinlakanen. kommer bli niice att krypa ner sen. jag har också haft ö-rådet. helt själv, med anne som programledare. allt som behövdes var tydligen min veto-röst. byebye birdie!  wiiihi!

Kommentarer
Postat av: linda

woohoo jag gillar vad jag läser.

2009-04-28 @ 00:24:38
URL: http://grundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0