happy ending...

...tyvärr inget thailändskt sådant.

ive had the woorst day ever. fyfan. många tårar har fällts. men jag antar att vissa dagar är så. eller är det bara jag? vaknade på heelt fel sida, arg som aldrig förr sedan gick det bara utför. mamma försökte, hon är så snäll, följde med mig till ikea och pappa försökte fixa med bilderna på min kamera, han är också snäll. men nu kom vi fram till att enda sättet är att köpa en ny laddarjävel.

sen va jag sugen på thaimat, lite gladare i hågen beger jag mig ner till thaistället. det är clooosed! inte min dag asså.
går hem och äter yoggi med flingor. och sedan kommer helena och gör min dag. biomys. vi såg slumdog millionare, den jag planerade att se på flyget hem när vi INTE hade tv. upprörande!

imorron är det rööd dag och jag jobbar 9h. sweet! =)

ps. jag vann en 100-triss i trisstävlingen och skrapade idag och minsann var där 25 kr på den! det är högst odds att man vinner 50 på en sådan, läste jag på baksidan. så, såklart vinner jag 25.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0