fernando torr-es

här sitter jag och torrar. plågad som få. men, mina kära vänner, jag har inte rört nivea cremen sedan vi kom hem ska jag stolt meddela (lotion 1 ggr/dag). ser ut som helvete och liider gör jag men jag ska klara det. men nu när det gått typ mer än en vecka så undrar jag om det överhuvetaget finns något ljus i tunneln? kanske har det blivit liite bättre men den lilla förändringen är knappt värt det. kääämpaa!

nu är femmans tv-tablå helt efter sitt schema. undra om dom har panik på redaktionen. detta bara pga att hockeyn skulle ha tillbakablickar. detta ska vi alla anteckna i våra kalendrar.

nu ska jag kolla smhi för väderprognos om lördag. jämföra med jennys svt-solar. buuuudweeiise!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hang in there, hang in there Louise!

Det blir alltid som mörkast precis innan ljuset träder in.

Heja Louise, Heja, heja, heja!!

2009-04-08 @ 23:15:04
URL: http://tiiingeling.blogg.se/
Postat av: Ems

HAHA Varför ska du inte använda lotion?

Jag har märkt att jag bara blir torrare o torrare av att använda bodylotion, så jag ska köpa sån där babylotion som man tar på fuktig hud, för det ska vara mycke bättre! =)

2009-04-09 @ 09:14:57
Postat av: pillan

du klarar det! det är värt det. kämpa kämpa

2009-04-09 @ 17:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0