det som göms i snö

jaha, jag tänkte gå och lägga mig. men så kom ncis på tv. jag är beroende av det.

charlotte sa att jag kunde ringa lunds nation om mitt borttappade legg. telefontid 10-11 och sen bege sig bort dit och hämta ett sånt papper som jenny hade haha. fast ett äkta då =) haha inte för det har någon betydelse eftersom det funka utmärkt. iallafall! detta lät så sjukt jobbigt så jag vände upp och ner på påsen jag trodde att jag lagt det i. aaand i ett kuvert låg det snällt och väntade på mig. den som söker, finner.

jag gjorde ett test på face. vilken lundensare är du? turns out, jag är johan glans. fast han är från eslöv.

jaha ska vi tälta i båstad?

Kommentarer
Postat av: pillan

tälta skulle vi göra ett år men det var kass väder när vi var där så vi hamnade hos peewee. mkt bättre. värme & dusch.

2009-04-15 @ 09:33:33
Postat av: Jenny

Ska vi till Båstad?

2009-04-15 @ 10:11:32
URL: http://tiiingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0