borta bra men hemma bäst

jag vet inte vad jag ska skriva.. sitter och kollar på jennys bilder på face och undrar vad vi egentligen gör i sverige?

när jag var liten så va jag och annica på scoutläger i två dagar. jag fick sån hemlängtan så jag grät. nuförtiden gråter jag mest för jag ska hem från nånstans. inte för jag vantrivs hemma men det är så underbart att inte va de. på nåt konstigt sätt. lite så ovisst och spännande. ta dagen som den kommer. jag var kanske zigenare i mitt förra liv,

hemma bra men borta bäst.

idag åt jag sushi på jobb. dom äckliga, färdiga i kyldisken. det var halva priset på dom. istället för 24 st åt jag 5. tonfisken såg suspekt ut och jag kände att de va nog eftersom dom inte är speciellt goda ens. inte innehåller dom avocado heller. men ikväll blir det thai!

en allmän efterlysning! är det någon som har badmintonbollar hemma? jag ska nämnligen spela det på tisdag men de kostar 80 kr tydligen om man ska hyra sånna. sepee. ja, den lilla snikna pensionären smyger sig fram i mig.

pussis o kramsis!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har!!! Nooooot!!

Haha varför skulle man ha badminton fjäderfä hemma Louise? Haha. Nä förlåt. Det är sent.

2009-04-05 @ 01:47:54
URL: http://tiiingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0