vinn ofte, ellar riktigt stort

då va halkan klar. och omkörning/landsväg idag. halv åtta skulle jag befinna mig där. jag palla inte fixa mig. så sitter jag där och väntar, halsover, så kommer en jättesexig kille in. han ställer sig också och väntar. tillsammans med 10 andra typ. sen kommer tobbe ut. looord. det är han snygga sonen som jag egentligen skulle haft som körlärare. "tim?" säger han och den sexiga killen reagerar. "louise?" säger han och tittar på mig.. "jaa..." säger jag. men i min skalle tänker jag "fan fan fan, varför fixade jag mig inte idag, vad är oddsen?" haha så där satt jag med två sexiga män i bilen, tim och jag turades om att köra. asball var det. mycke roligare än halkan.

när vi stannade för att fika så försökte jag snacka lite med tim men han svarade bara kort och försvann i sin mobil. ingen social den. men de verka som han va lite blyg. synd de.

jag har glömt att berätta på den där kursen jag var så spela vi lite keno för att lära oss keno typ och jag vann! hade det varit på riktigt hade jag vunnit ca 2000 kr men nu fick jag bara en tialott. den vann jag 20 x 2 på haha! och sen fick vi en tialott till var och jag vann 10 på den så sammanlagt vann jag 60 spänn på tialotterna jag fick under kursen. kul va? haha och sen smsa jag den söta kursledaren och berätta det haha. undra vad han tänkte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0