old maids

idag kom irene. =) hon berättade att det var synd om henne i måndes. då sprang hon in i en glasdörr haha! jag har försökt men jag kan verkligen inte se henne springa överhuvetaget framför mig. det gjorde mycke ont, hon blev lessen, men det kom inget blod så det var lugnt, sa hon.

jag sa till henne att hon nog hade haft en skyddsängel. det höll hon med om för hon haaade kunnat spräcka skallen och dö. true true, det haaade hon kunnat gjort, men de va ju tur hon inte gjorde de för då hade jag saknat henne.

jag fråga hur de va nu men hon hade bara ont i huvet. men det kunde lika väl bero på vädret sa hon. hon och hennes väder. enda hon bryr sig om.

idag fick jag använda min engelska som rostat lite. två britter som skulle till granvägen. aldrig hört om granvägen men jag hitta den i telefonkatalogen och beskrev lite och ritade lite haha. hoppas dom hittade rätt.

charlotte är det käraste jag har och jag väljer henne framför de mesta.

vad hääänder med världen? när blev vi gamla haggor? jag förstår ingenting. men om någon ska köra hit på lörda av någon anledning så har jag parkeringsplats 2106. slit den med hälsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0