zelmerlöv på dass

det är rätt stökigt här nu. pallar inte. stressar alltid så jag lägger mig bara på soffan när jag kommer hem. fast i morse så steg jag upp lite tidigare och diskade.

idag löpte jag lite läsning till dasset. åsa-nisse och lilla fridolf är ett måste. sen köpte jag en korsordstidning för måns zemleröv va på framsidan.


i förra veckan kom jag på en snattare som va typ 3-4 år. igår så sprang jag efter samma kille plus hans störiga syskon som snattat något. men när jag kom ifatt så hade dom inget på sig. jävla snorungar. jag tar dom nästa gång. men frågan är vad dom gör med 4-7 åringar som snattat. antagligen ingenting men jag stör mig något så fruktansvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0